مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران گفت: بر اساس آخرین مکاتبات از ۲۵ فرآیند انتخابات ۲۳ فرایند به صورت الکترونیک و ۲ فرآیند اخذ رای و شمارش آراء به صورت دستی در تهران انجام می شود. 

انتخابات / رای گیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، رضا آقاعلیخانی در نوزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس، شوراهای شهر و شوراها روستایی و میان‌دوره ای خبرگان انجام شد و بررسی صلاحیت های شوراهای شهر نیز به سرانجام رسید، ضمن اینکه تا ۱۵ اردیبهشت ماه صلاحیت داوطلبان شوراهای روستایی نیز محقق می شود.

وی ادامه داد: کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات میان‌دوره ای خبرگان برگزار شده که مصوباتی داشتیم و فرصت های تبلیغاتی در صدا و سیما برای داوطلبان با نظارت کمیسیون محقق شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران عنوان کرد: تاکنون بر اساس مکاتبات انجام شده انتخابات در تهران الکترونیکی نخواهد بود و از ۲۵ فرآیند انتخابات ۲۳ فرایند به صورت اکترونیک و ۲ فرآیند اخذ رای و شمارش آراء به صورت دستی انجام می شود.

آقاعلیخانی در پایان گفت: با توجه به شرایط تهران به لحاظ تعدد شعب و فشردگی جمعیت رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تاکید است.

کد خبر 598844

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha